6 juni 2013

Challenge 82

Welkom allemaal bij challenge 82. Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie deelname we hebben weer mooie creaties gezien die jullie gemaakt hebben met de oudere Snoesje knipvellen/stempels.

De nieuwe challenge is bedacht door Boukje , een kleuren challenge  zie foto met gebruik van materialen van Marianne Design. Het is de bedoeling dat je deze kleuren in je creatie verwerkt.
  Ellie Bakker heeft als gastdesigner een prachtige creatie gemaakt voor deze challenge. Dank je wel Ellie Bakker.
De DTleden hebben ook weer mooie creaties gemaakt en wij hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen en ook meedoen met de challenge. Er zijn twee hele mooie prijzen te winnen.
Voor deze challenge kun je meedoen tot 19 juni 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Graag je creatie linken en niet je hele blog! Veel succes en we hopen veel mooie creaties te zien.

De winnaar van de 1e prijs  is: 16 Suzanna
De winnaar van de 2e prijs is: 23 Anita
 Neem even contact op zodat de prijs toegestuurd kan worden.
Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 21 Nans
Neem even contact op zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden.

De 1e prijs (challenge 82) die je kunt winnen:
De 2e prijs (challenge 82) bij 25 deelnemers:
Deze prachtige prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.
For al the fans worldwide: To read the blog in English or other language use the translator at the top

De voorbeelden gemaakt door het team.
Gastdesigner Ellie Bakker

Boukje

Jen


Yvonne

Jolanda

Hanny

Thea

Anita


Nadia

Mieke

Wybrich


20 opmerkingen:

  1. super voorbeelden zijn er weer gemaakt dames
    ik wil Suzanna en Anita feliciteren met hun behaalde prijzen
    en ik wil Ellie even complimenten geven voor de gastkaart
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, mijn complimenten.....!
    En de dames met een winnende kaart van Harte gefeliciteerd.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke opdracht weer (en mooie prijzen).
    Ik snap het alleen niet helemaal.
    Mogen alleen deze kleuren op je kaart/creatie voorkomen? Of grotendeels en zijn andere kleuren (bijv in plaatje) wel toegestaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jet het is inderdaad de bedoeling dat je voornamelijk deze kleuren in je kaart verwerkt zoals je kunt zien bij de voorbeelden van het designteam.

      Gr. Anita

      Verwijderen
  4. gefeliciteerd aan de dames.
    de design team prachtige voorbeeldkaarten gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve "collega's" van het team: PRACHTIGE KAARTEN ALS VOORBEELDEN WEER!!!!
    De winnende dames van harte gefeliciteerd!
    Wat een heerlijke challenge is dit weer!
    Let's go for it!!!
    Veel succes voor iedereen!xxJen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie juist dat ik gastdesigner ben, geweldig. Ik stuur dadelijk een mailtje.
    Prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt en een leuke challenge.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat zijn er weer mooie voorbeelden gemaakt voor de challenge mijn kaartje staat er hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden hoor!

    Ik doe graag mee en hij staat er op.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurcombinatie..Prachtige voorbeelden weer van de DT.
    Ik heb mijn nieuwe keukenshort stans gebruikt samen met de mooie MD papiertjes..

    Lieve groetjes uit Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap het niet helemaal, kan je nu nog wel of niet mee doen met deze challenge? Omdat ik ook winnaars zie staan. Groetjes een beginnende kaartenmaakster!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stephanie de winnaars zijn van de vorige challenge. Je kunt nog meedoen tot 19 juni 18.00 uur.

      Gr. Anita

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de snelle reactie, zoals je kan zien heb ik een kaartje gemaakt! Hartstikke leuk dit. Groetjes cardsandroses.blogspot.com

      Verwijderen
  11. Vandaag mijn 2e prijs gekregen, hartstikke bedankt! Ben er echt super blij mee!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vandaag mijn mooie prijs binnen gekregen, hartstikke bedankt, ben er erg blij mee.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke challenge, mooie voorbeelden ook van DT team, goede inspiratie bron! ik heb mijn best gedaan en mijn creatie geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een prachtige challenge, mooie kleuren. Supermooie voorbeeldkaarten Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie voorbeelden en ik vond het een leuke challenge!
    Groetjes Dinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ihr habt wunderschƶne Karten in herrlichen Farben gemacht. Liebe GrĆ¼sse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat hebben er veel meegedaan, geweldig!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen