2 januari 2014

Challenge 95

Voor we met challenge 95 verder gaan willen wij iedereen een heel goed 2014 toewensen, dat het maar een creatief jaar mag worden!
Challenge 95 is bedacht door Jolanda en zij heeft als thema een winterkaart. Je kaart moet wel materialen van Marianne Design bevatten, dus kijk goed naar de voorbeelden van het team en gastdesigner.

Er zijn weer mooie voorbeelden gemaakt en wij hopen dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen. Je kunt met deze challenge meedoen tot 15 januari 18.00 uur door de link van je creatie  (niet je hele blog) in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Wij hopen weer veel mooie creaties van jullie te zien. Veel succes!

De winnaar van de 1e prijs (challenge 94): 20 Ina
De winnaar van de 2e prijs (challenge 94): 1 Gertrude
Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden

De winnaars van challenge 94 mogen deze button op hun blog plaatsen.


Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 28 Elly Booij
Wil je contact met ons opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

 De 1e prijs (challenge 95) die je kunt winnen:
 
 De 2e prijs (challenge 95) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:
De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

For all the fans worldwide to read the blog in English or other language use the translator at the top

Gastdesigner Inge van Hove


Voorbeelden gemaakt door het team:

Jolanda

Boukje

Yvonne
 

Hanny

Thea

Anita

Mieke

Wybrich

12 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal, Wat heeft het team allemaal prachtige kaarten gemaakt. Echt winters. Allemaal de beste wensen voor 2014. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo iedereen,
    Wat weer een prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Ik hoop dat we met elkaar een heel creatief 2014 mogen krijgen.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes van het team helemaal in stijl.
    Wie nog wat extra voorbeelden wil bekijken kan dat doen op mijn blog http://creabeapapercrafts.blogspot.be/ . Ik vond het ontzettend fijn gastdesigner voor deze uitdaging te mogen zijn.
    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de winnaars van harte gefeliciteerd met jullie winnende kaarten en de nieuwe voorbeeldkaarten zijn ook weer prachtig, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb vandaag voor het eerst een kaart "ingestuurd" voor een challenge. Hier op de site lijkt het alleen of er een uitsnede uit mijn kaart gemaakt is, om te tonen. Heb ik iets verkeerd gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello, meilleurs voeux à toute l'équipe.et plein de bonnes idées.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Doe ook graag mee met dit leuke thema, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige winterse kaarten, heb net ook mijn winterkaart geplaatst. Wat een super prijzen te winnen..
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaarten heb ook net mijn winter kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat staan er mooie kaarten bij. Ik heb de mijne zojuist geplaatst met het thema WINTER. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, ik heb mijn kaart ook geplaatst. Deze keer een combi van MD mallen en anderen. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen